شناسهٔ خبر: 167884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شواری مسکن شهر شهرستان محلات برگزار شد

شورای مسکن محلات جلسه شواری مسکن شهر شهرستان محلات با حضور مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی جلسه شورای مسکن شهر محلات با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، فرماندار محلات، مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی، معاون املاک و حقوقی، معاون مهندسی و ساخت و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی، رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان محلات و سایر مسئولین در محل فرمانداری محلات برگزار شد.

عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در حاشیه این جلسه اظهار کرد: جلسه شورای مسکن شهرستان محلات با هدف بررسی مشکلات موجود و تسریع در روند اجرایی احداث پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد با تشخیص فرماندار شهرستان و هماهنگی با اعضای شورای مسکن «این شهر، ساختمان‌هایی که در مراحل پایان ساخت اسکلت هستند هم در پروژه‌های بهزیستی و هم پروژه‌های بنیاد مسکن با موافقت متقاضیان به‌صورت گروه‌های ساخت به آن‌ها واگذار و در صورت عدم موافقت متقاضیان ادامه روند کار با بنیاد مسکن باشد.

یوسف زاده ادامه‌داد: در زمین موسوم به ۴۰ هکتاری شهر محلات نیز مقرر گردید در اسرع وقت نسبت به جانمایی سهم اقشار مختلف از جمله طرح جوانی جمعیت تعیین تکلیف شود.

مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی افزود: مشکلات سایر موارد از جمله بلوار آیت الله غفاری محلات، مشکلات شبکه بهداشت و تسریع در انجام کارهای طرح‌های تفصیلی شهر محلات و طرح جامع شهرنیم‌ور نیز از موارد عنوان شده در این جلسه بود.