شناسهٔ خبر: 167888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شواری مسکن شهر شهرستان دلیجان برگزار شد

شواری مسکن دلیجان مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: در شهرستان دلیجان متقاضیان می توانند با تشخیص فرماندار و اعضای شورای مسکن دلیجان در صورت صلاحدید و به صورت توافقی، نسبت به انجام ادامه کار اجرایی به صورت گروه ساخت اقدام کنند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، جلسه شورای مسکن شهرستان دلیجان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، نماینده مردم شریف محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی، فرماندار دلیجان، معاون املاک و حقوقی و معاون مهندسی ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محلات و سایر مسئولین برگزار شد.

عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در خصوص مصوبات جلسه بیان داشت: از آنجایی که پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در دلیجان در مراحل خوبی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به زمان‌بندی تحویل واحدها اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان نیز در اسرع وقت نسبت اجرای تاسیسات و همچنین محوطه‌سازی این واحدها اقدام کنند.

یوسف زاده ادامه داد: در شهرستان دلیجان متقاضیان می‌توانند با تشخیص فرماندار و اعضای شورای مسکن دلیجان در صورت صلاحدید و به صورت توافقی، نسبت به انجام ادامه کار اجرایی به صورت گروه ساخت اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان داشت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن هرچه سریع‌تر نسبت به واریز مبالغ اعلامی اقدام کنند، امتیاز بیشتری را کسب کرده و می‌توانند در مرحله نهایی زودتر انتخاب واحد کنند.

یوسف زاده در خصوص طرح جوانی جمعیت این شهرستان گفت: متقاضیانی که قبل از ۲۴ مهر ماه سال ۱۴۰۰در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باشند و پس از این تاریخ فرزند سوم آن‌ها به دنیا آمده باشد می‌توانند از مزایای این طرح در قالب اخذ زمین رایگان با توجه به بخشنامه‌های موجود اقدام کنند.

در این جلسه نماینده مردم شریف دلیجان و محلات از اقدامات و جدیت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در پیگیری و جدیت در انجام پروژه‌ها تقدیر کرد.