شناسهٔ خبر: 168022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین گرامیداشت شهدای خدمت در پایانه بار امیرکبیر اصفهان

ببینید | آیین گرامیداشت شهدای خدمت در پایانه بار امیرکبیر اصفهان باحضور صنوف مختلف حمل‌ و نقل جاده‌ای استان آیین گرامیداشت شهدای خدمت در پایانه بار امیرکبیر اصفهان باحضور صنوف مختلف حمل‌ و نقل جاده‌ای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، صبح امروز به همت فعالین صنف حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان مراسم گرامیداشت شهادت رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و کادر پرواز سانحه دلخراش سقوط بالگرد، در محل مسجد النبی پایانه بار امیرکبیر برگزار شد.

فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در حاشیه این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، خادم الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید این عزیز خدمت مردم قدرشناس استان اصفهان و ایران اسلامی، اظهار کرد: امیدوارم این غم بزرگ برای مردم و خدمتگزاران ملت شریف با لطف خدا سهل و قابل تحمل شود.

وی افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان در طول هفته گذشته در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برنامه هایی برگزار شده، همچنین همکاران ادارات شهرستانی نیز در مراسمات متمرکز در سراسر استان حضور داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: امروز نیز آیین بزرگداشت شهدای خدمت در محل پایانه بار امیرکبیر اصفهان با مشارکت صنوف مختلف حمل و نقل جاده‌ای استان در انجمن رانندگان، کانون کامیونداران و همچنین کانون شرکت‌های حمل و نقل کالا و همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد.

دادخواه با تشکر از دست اندرکاران صنوف حمل و نقل، روحانیت معزز که در برگزاری این مراسم همکاری کردند، عنوان کرد: آنچه که مسلم است وظیفه ما در ادامه راه بسیار سنگین‌تر شده و امیدوارم که بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به مردم عزیز، ان شاء الله گام‌های موثرتری برداریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی در انتقال سیل عاشقان مشتاق به حضور در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور و سایر همران شهیدشان در شهرهای قم، تهران و مشهد که در اداره‌کل راهداری و حمل و قل جاده‌ای استان اصفهان صورت گرفت، گفت: در کمتر از 24 ساعت بالغ بر 300 ناوگان اتوبوس در استان با همکاری صنایع بزرگ استان همچون فولاد مبارکه، ذوب‌آهن و پالایشگاه فراهم شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطر نشان کرد: این همکاری صنایع بزرگ استان و همچنین رانندگان زحمت‌کش این ناوگان‌ها قابل تقدیر بوده که دل به این کار دادند و برای انتقال خیل عظیم مردم عزیز به استان‌های قم، تهران و مشهد قبول زحمت کردند. و به لطف خدا روند حمل‌نقل مسافری درون و برون استانی و همچنین اعزام این عزیزان بدون مشکل و خللی انجام شد.