شناسهٔ خبر: 168026 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل بانک مسکن:

قرارداد تسهیلاتی بیش از ۳۶۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد

سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی نهضت ملی مسکن ۳۶۲ هزار واحد به میزان ۱۶۷ هزار میلیاردتومان توسط بانک مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک مسکن، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در تشریح عملکرد این بانک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: پرداخت بدون محدودیت تسهیلات نهضت ملی مسکن به متقاضیان طرح در چارچوب ضوابط ابلاغی و به موازات پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد: بانک مسکن به منظور حمایت از سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن و کمک به تکمیل سریع‌تر پروژه‌ها، به طور مستمر نسبت به ‌رصد پروژه‌ها و تأمین مالی آنها بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اقدام می‌کند.

حسینی افزود: تا یکم خردادماه سال ۱۴۰۳، قرارداد تسهیلاتی ٣۶٢ هزار و ٣۶٧ واحد نهضت ملی مسکن در قالب ۵١ هزار و ٨٩ پروژه به مبلغ ١۶٧ همت منعقد شده است که تا تاریخ مذکور، مبلغی بیش از ۹۰ همت به عنوان سهم‌الشرکه به سازندگان طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با تمام توان برای تأمین مالی نهضت ملی مسکن تلاش می‌کنیم و با آغوش باز از همکاری با تمام شرکت‌ها و افراد متخصص و آشنا به دانش و فناوری‌های روز دنیا در حوزه ساخت و نوسازی مسکن، به ویژه شرکت‌های دانش بنیان استقبال می‌کنیم.