شناسهٔ خبر: 168048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دو ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

ثبت افزون بر ۹ میلیون تردد وسایل نقلیه در شبکه راه‌های سیستان و بلوچستان 

محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان گفت: در دو ماهه نخست سال جاری ۹ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۷۰۱ تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده  که این‌ میزان حاکی از افزایش ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت: در دوماهه نخست سال جاری ۹ میلیون و ۲۲۲هزار و ۷۰۱ تردد انواع وسایل نقلیه توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار در شبکه راه های این استان به ثبت رسیده است. 

وی افزود: در این بازه ی زمانی، حجم کل ورودی به استان ۲ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۷۶ تردد و حجم کل خروجی از استان ۲میلیون و ۴۰۳ هزار و ۲۳ تردد بوده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پرتردد ترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت، محور خاش زاهدان و بالعکس، محور زهک _مرز میلک و بالعکس و محور سه راهی دشتک _زاهدان و بالعکس است.

کرد در خاتمه یادآورشد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان و هموطنان می‌توانند کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با این سامانه مطرح کنند.