شناسهٔ خبر: 168141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

برگزاری جلسه کارگروه امور زیربنایی استان خوزستان با ۳۱ دستورکار ویژه

کوچک پور خوزستان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست با ۳۱ دستور کار ویژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، شبنم کوچک‌پور، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در خصوص احداث طرح های سرمایه گذاری خارج از محدوده شهر ها برگزار شد.

وی با اعلام اینکه این جلسه با حضور تمامی اعضا برگزار شد، گفت: این جلسه با ۳۱ دستور کار مهم و ویژه برگزار شد که۲۰ مورد طرح های کشاورزی و ۳ مورد صنعتی و باقی موارد هم طرح های بخش خدمات بود.

کوچک پور ادامه داد: تدقیق مساحت شهرک صنعتی در اندیمشک و تایید موقعیت پست برق در شهرستان حمیدیه از مهم‌ترین دستور کارهای این جلسه بود.

کوچک پور گفت: برای تحقق اهداف دولت در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و همچنین رونق و گسترش کسب و کار بی وقفه تلاش خواهیم کرد.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: کلیه موارد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در حوزه شهرسازی را خارج از نوبت بررسی خواهیم کرد تا این طرح ملی در موعد مقرر به سرانجام برسد.