شناسهٔ خبر: 168181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین اعلام کرد؛

صدور بیش از ۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان نمین

حمل 42 ميليون تن كالا  بوسيله ناوگان باربري جاده اي استان با 15درصد رشد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از صدور بیش از ۳ هزار برگ بارنامه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در این شهرستان با بیان اینکه در ۲ماهه گذشته ۷۹ هزار تن کالا توسط ۲۵ شرکت حمل‌ونقل کالا از شهرستان نمین جابه‌جا شده گفت: در مدت یاد شده هزار و ۴۷۳ نفر مسافر نیز توسط دو شرکت مسافربری از این شهرستان به مقاصد مختلف جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت راهداران با استفاده از ۱۳ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی شهرستان نمین را لکه گیری کرده‌اند تصریح کرد: راهداران  ۲۲۰ متر مکعب عملیات پاک‌سازی کانال انجام داده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۲ماهه گذشته انجام ۲۰ کیلومتر عملیات شانه‌سازی را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۱۰ مورد استوانه ایمنی نصب شده است.

آزاد در ۲ ماهه گذشته از تسطیح و رگلاژ ۳۵ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده  ۳۵۰ تن ماسه و نمک تهیه و در انبار دپو شده است.

وی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را به‌عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد: تا کنون با حضور ۳۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی، توقف و جمع آوری شده و همچنین با اخذ ۱ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین نصب و بازسازی ۱۰۰ عدد علائم،  رنگ‌آمیزی ۳۵۰ عدد پایه تابلو، جمع آوری و بازسازی ۴۰ عدد تابلوهای فرسوده، شستشوی ۱۲۶۰عدد تابلو، پاک‌سازی ۱۱۰ کیلو متر زباله و حمل ۲۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۲ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این میزان ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی  است.