شناسهٔ خبر: 168190 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار فرماندار زهک با مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

سیستان فرماندار شهرستان زهک در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده این اداره کل در حوزه راه و مسکن این شهرستان ، گفت: بدون تردید توجه همه بخش‌ها به ویژه حوزه راه و شهرسازی بر توسعه همه جانبه این شهرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، حسن دهمرده فرماندار شهرستان زهک در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده این اداره کل در حوزه راه و مسکن این شهرستان، گفت: بدون تردید توجه همه بخش‌ها به ویژه حوزه راه و شهرسازی بر توسعه همه جانبه این شهرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.  

وی ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است. به طوری که علاوه بر تکمیل مراحل نهایی بزرگراه زابل _زهک طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست. 

گفتنی است در حال حاضر ساخت ۸ کیلومتر بزرگراه در محور زابل_زهک، ساخت حدود ۱۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی و دوطبقه و نیز تقاطع غیر هم سطح در محورهای زابل- زهک و محمدآباد- میلک محدوده روستای عطاء محمد در زهک به همت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این شهرستان در حال اجراست.