شناسهٔ خبر: 168252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان عنوان کرد؛

رفع تصرف و خلع ید ۵۲۱ متر مربع از اراضی سمنان و مهدیشهر

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سمنان فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از ۳ فقره رفع تصرف و خلع ید اراضی به مساحت ۵۲۱ متر مربع در سمنان و مهدیشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سرهنگ هادی فرزادیخواه فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: در گشت زنی نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان در اواخر اردیبهشت‌ماه و ابتدای خردادماه ۱۴۰۳، ۳ فقره رفع تصرف و خلع ید در سمنان و مهدیشهر صورت گرفت.  

فرزادیخواه ادامه داد: در شهرستان سمنان ۳۶۰ متر مربع از اراضی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال آزاد و از ید متصرفان خارج شد. در شهرستان مهدیشهر نیز رفع تصرف فوری ۱۶۱ مترمربع از اراضی دولتی به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال صورت گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۱۷۲۵ و یا شماره گیری تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶، هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان اعلام کنند.