شناسهٔ خبر: 16828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام‌کرد؛

بهره‌برداری از ۱۹۲۸ واحد مسکن‌مهر آذربایجان‌غربی در دهه فجر/ افتتاح ۲۱ پروژه راهی با عتبار ۲۴/۵ میلیارد تومانی

داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از افتتاح ۳۶ پروژه راهی و مسکن مهر در دهه‌فجر خبر داد. به گفته وی در این دهه، ۱۵ پروژه مسکن مهر شامل ۱۹۲۸ واحد و ۲۱ پروژه راهی به ارزش ۲۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

داریوش نصر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تبریک پیشاپیش این ایام گفت: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۱۹۲۸ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این واحد‌ها در قالب ۱۵ پروژه افتتاح می‌شود که ۴ پروژه آن در ارومیه شامل ۶۴۰ واحد و ۳۰۸ واحد هم در قالب ۴ پروژه در شهرستان مهاباد خواهد بود.

وی اضافه کرد: ۳ پروژه شامل ۴۴۲ واحد در شهرستان خوی، ۲ پروژه ۱۴۰ واحدی جمعا به تعداد ۲۸۰ واحد در شهرستان ماکو ، یک پروژه ۱۹۲ واحدی در تکاب و یک پروژه ۶۶ واحدی در بوکان، دیگر پروژه‌های مسکن مهر است که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین ۲۱ واحد راهی در این مدت افتتاح می‌شود که هزینه صرف شده برای اجرای آنها ۲۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان است.

وی گفت:ساخت راه اصلی مياندوآب - شاهين دژ - تكاب به طول ۷ کیلومتر و با هزینه ۵ میلیارد تومان و بهسازي و آسفالت قطعه یک بزرگراه اروميه - مياندوآب به طول ۶/۵ کیلومتر و با هزینه ۸/۵ میلیارد تومان از مهم‌ترین آنهاست. علاوه براین بهسازی و آسفالت حدود ۶۷ کیلومتر راه روستایی در قالب ۱۹ پروژه در همین ایام به بهره‌برداری می‌رسد./

نظر شما