شناسهٔ خبر: 168424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین ۱۳۵ هزار قطعه زمین با کاربری مسکونی در آذربایجان غربی

مسکن آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توسعه مسکن یکی از وظایف شرعی و قانونی کارگزاران این بخش بوده که در این استان بیش از ۱۳۵ هزار قطعه زمین با کاربری مسکونی برای احداث واحدها تامین شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، گفت: هم اکنون ۱۸ هزار واحد مسکونی در دست ساخت بوده و برای ۱۲ هزار واحد مسکونی نیز پروانه ساخت صادر شده است.

وی بیان کرد: در بخش راه های ارتباطی نیز فعالیت های راهسازی در سطح استان در دست انجام بوده و پرداخت مطالبات پیمانکاران جهت سرعت بخشی به این پروژه ها امری لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  نیز در این دیدار گفت: یکی از معضلات شهری استان بافت قدیمی در مرکز شهر بوده و ساماندهی مرکز شهر هماهنگی دستگاه های مرتبط لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اظهار کرد: ساماندهی بافت قدیمی که در مرکز شهر قرار دارد به لحاظ جذابیت بصری و توسعه سرمایه گذاری برای فعالیت های اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل قابل توجه توسعه مسیر آزادراه تبریز – ارومیه است که به لحاظ اهمیت منطقه ای و جغرافیایی و ضرورت توسعه مسیرهای ارتباطی در استان در اولویت کاری باید باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، گفت:خدمت به مردم و جامعه نعمتی است که از جانب خداوند متعال در اختیار افراد قرار گرفته و باید با کار جهادی و تلاش شبانه روزی نهایت بهره برداری را از این نعمت کرد.