شناسهٔ خبر: 168434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون املاک و حقوقی در قلعه گنج؛

۲۰۲ پرونده متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت

جنوب کرمان دیدار مردمی قلعه گنج رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه گنج از بررسی ۲۰۲ پروند با حضور معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان در اداره راه و شهرسازی قلعه گنج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، رضا فلاحی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه گنج ضمن  تشکر از حضور معاون املاک و حقوقی اداره کل در شهرستان قلعه گنج بیان کرد: بعد از اعلام قبلی به مردم برای رفع مشکلات حقوقی اراضی ، صبح پنج شنبه معاون اداره کل به همراه رؤسای ادارات واگذاری، املاک ،بانک زمین و همچنین رئیس کارگروه طرح نهضت ملی مسکن در اداره راه و شهرسازی قله گنج حضور یافتند و ۲۰۲ پرونده متقاضیان  مورد بررسی قرار گرفت.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در این دیدار مردمی اظهار کرد: مجموع مراجعه کنندگان ۳۷۵ نفر بودند و با مطرح کردن مشکل خود با همراهی همکاران در قسمت های مختلف حقوقی راهنمایی می شدند و یا پرونده آنها مورد بررسی قرار می گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی قلعه گنج گفت: امروز ۵۳ پرونده حقوقی ، ۸۲ پرونده طرح نهضت ملی مسکن و ۲۴ پرونده موضوع بند (ق) مورد بررسی قرار گرفت بند (ق) متقاضیانی بودند که روی اراضی راه و شهرسازی ساخت و ساز انجام داده بودند که پرونده آنها مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و به نتیجه نهایی رسید.

وی افزود: تیم همراه معاون املاک و حقوقی سوالات اقشار ویژه جامعه را هم مورد توجه قرار داده و ۴۳ پرونده مربوط به خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان مورد بررسی قرار گرفت و به جمع بندی نهایی رسیدند.

فلاحی بیان کرد: در ادامه سفر یک روزه معاون املاک و حقوقی به قلعه گنج ضمن تشکیل جلسه با اعضای شوراهای شهر قلعه گنج به همراه اعضاء از محلات گلدشت، سرتک، نورآباد، محمدآباد شمبوی ها بازدید کردند.

لازم به ذکر است معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هر پنج شنبه با حضور در یکی از شهرستانهای جنوب کرمان به مشکلات مردم در زمینه املاک حقوقی پاسخ می دهد تا از نزدیک با مشکلات مردم بیشتر آشنا شود.