شناسهٔ خبر: 168458 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:

توسعه اشتغال در سیستان و بلوچستان با افتتاح پروژه‌های راه و مسکن استان

وزیر-افتتاح مسکن-سیستان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز بیش از ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد نهضت ملی مسکن در قالب های حمایتی، بافت فرسوده، شهری و روستایی تقدیم هموطنان در استان سیستان و بلوچستان شده است گفت: افتتاح‌های جدید اثر مستقیم در توسعه اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی استان سیستان و بلوچستان دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز جمعه ۱۱ خردادماه در حاشیه افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رئیس جمهوری شهید علاقه داشت که شخصا در افتتاح پروژه‌های مسکن استان شرکت کند. 

وی با بیان اینکه برای ۱۵۰ هزار نفر در استان سیستان و بلوچستان زمین تامین شده است، گفت: عملیات ساخت بیش از  ۵۰ هزار واحد آغاز شده که بخشی از این واحدها تحویل متقاضیان شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز بیش از ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد نهضت ملی مسکن در قالب های حمایتی، بافت فرسوده، شهری و روستایی تقدیم هموطنان در استان سیستان و بلوچستان شده است. همچنین به بهانه سفر امروز عملیات اجرایی آماده سازی و ساخت بیش از  ۲۶هزار واحد نهضت ملی مسکن نیز شروع شد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: افتتاح‌های جدید اثر مستقیم در توسعه اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رشد اقتصادی استان سیستان و بلوچستان دارد.