شناسهٔ خبر: 168544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

بهره‌برداری از زیرگذر ناشلیل در شهرستان ایذه 

ببینید | بهره برداری از زیرگذر ناشلیل در محور اهواز- ایذه معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از تکمیل و بهره‌برداری زیرگذر ناشلیل در شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رحمان بهرامی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه این زیرگذر که در مسیر یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های اصلی بین استان خوزستان، چهارمحال بختیاری و اصفهان است، بیان کرد: این پروژه به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم و پیشگیری از تصادفات منجر به جرح و فوت اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه در سنوات گذشته از محل اعتبارات استانی بود اما متاسفانه مبلغ قرارداد کم بود و باعث شد که تکمیل این پروژه با تاخیر مواجه شود که با پیگیری‌های انجام‌شده، پروژه تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این زیرگذر یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباط ساکنین روستاهای ناشلیل و چهارتنگ به مرکز شهرستان ایذه است.

بهرامی خاطرنشان کرد: برای ساخت این زیرگذر اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اختصاص داده شد و آسفالت آن نیز تکمیل و زیر بار ترافیک رفته است.

وی ادامه داد: اتمام این پروژه کاهش مصرف سوخت و سوانح جاده ای، کاهش زمان سفر و سهولت تردد را به دنبال دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به اینکه در این منطقه زمین‌های کشاورزی مرغوبی وجود دارد با بهره‌برداری از این پروژه محصولات مرغوب کشاورزی در کمترین زمان ممکن به بازار مصرف عرضه می‌شوند.