شناسهٔ خبر: 16858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر:

وضعیت مسکن مهر بیجار از خیلی کلانشهرها مناسب‌تر است

مسکن مهر کردستان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: با وجود مشکلاتی که در قسمت های مختلف پروزه مسکن مهر بیجار از جمله نمای ساختمان ها، معابر و خدمات رسانی وجود دارد وضعیت ساختمان های مسکن مهر بیجار، نسبت به خیلی از کلان شهرها، بهتر و مناسب تر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا احمد اصغری مهرآبادی شامگاه چهارشنبه در پایان بازدید از واحدهای مسکن مهر بیجار گفت: در بازدیدی که به صورت میدانی از بلوک های مختلف، واحدها و معابر مسکن مهر به عمل آمد، موارد قابل پیگیری احصاء شد تا به مرور زمان و حسب اولویت رسیدگی شود.

او به برگزاری نشست خود با مدیران و دست اندرکاران برای بررسی موارد احصاء شده اشاره نمود و افزود:برخی مشکلات زیر بنایی است و مشکلات برخی واحدها و بلوکها نیز با همیاری و همکاری دولت برطرف می شود.

به گفته مهرآبادی مدرسه شهرک مسکن مهر بیجار دومین مدرسه استانی برای ساکنین این واحدها است و مقرر شده است تا شهرداری نسبت به صدور مجوزهای قانونی برای تکمیل نیازهای رفاهی و خدمات رسانی این شهرک اقدام کند.

مهر آبادی با اشاره به اینکه پرونده مسکن استان کردستان در سال ۱۳۹۵ بسته خواهدشد گفت: مهمترین مشکل واحدها وبلوکهای مسکن مهر، راه ارتباطی است که تلاش می شود با همکاری شهرداری در اسرع وقت رفع شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر از تلاش برای رفع مشکلات مسکن ۸۴ واحدی تخت بیجار خبر داد و گفت: با بهبود وضعیت آب و هوا، مشکل راه ارتباطی و بهبود معابر این منطقه محروم که اغلب از قشر کم درآمد هستند، در دست اقدام قرار خواهد گرفت./

نظر شما