شناسهٔ خبر: 168650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سامانه ۱۱۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی:

ارجاع و پاسخ دهی مناسب و به موقع به گزارشات مردمی در سامانه سامد

40d301a2-d13b-4dd6-9e1f-0fc21e8afb28.jpg مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سامانه ۱۱۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ارجاع و پاسخ دهی مناسب و به موقع به گزارشات مردمی در سامانه سامد را اولویت اصلی در حوزه تکریم ارباب رجوع این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، امیر عشقی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سامانه ۱۱۱ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با سامانه سامد یک امکان و فرصت مطلوب برای پیوند دو سویه مردم و دولت و اطمینان داریم که هیچ تماسی با این سامانه بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی با اشاره به اتخاذ ساز و کارهایی برای پیگیری تماس‌های تلفنی با این سامانه در کوتاه‌ترین زمان تصریح کرد: همه تلاش ما در مرکز ارتباطات مردمی این است که با دریافت درخواست‌های شهروندان از طریق تماس تلفنی و همچنین درخواست‌های رسیده از استانداری و نیز شکایات مستقیم ارباب رجوع، با بسیج امکانات، فاصله زمانی رسیدگی به درخواست‌ها و پیشنهادات مردمی را کوتاه‌تر کنیم.

عشقی اظهار کرد: بلافاصله پس از ورود، ثبت و تکمیل فرم برخط در خواست خدمت و یا شکایت؛ سامانه به صورت خودکار، کد رهگیری خدمت مورد نیاز به شماره موبایل اعلام شده متقاضی پیامک می‌شود و متقاضی می‌تواند با در دست داشتن کد رهگیری خدمت و یا شکایت مراحل انجام کار خود را تا مرحله پایانی پیگیری کند.

این مقام مسئول یادآور شد: در سال گذشته ۱۲۸ مورد گزارش از سامانه ۱۱۱ دریافت شد که گزارش‌های دریافتی جهت ارجاع و پاسخ به مسئول، کارشناسان و رؤسای ادارات جهت رسیدگی ارجاع شد و تا زمان حصول نتیجه کلیه امورات توسط همکارانمان پیگیری می‌شود.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سامانه ۱۱۱ اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: حسب دستور مدیرکل محترم همه تماس‌ها و درخواست‌های دریافتی با مرکز مردمی مورد توجه ویژه و اولویت این اداره کل است و با مدنظر قراردادن اصل تکریم ارباب رجوع تمامی شکایات پیگیری، بررسی و در صورت قابلیت اجرا در کمترین زمان ممکن بی تردید انجام می‌شود.