شناسهٔ خبر: 168656 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز:

زمین برای حائزین شرایط طرح جوانی جمعیت شهر بادرود تامین شد

حامد موحدی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز از تامین زمین برای متقاضیان حائز شرایط طرح جوانی جمعیت شهر بادرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص وضعیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این شهرستان اظهار کرد: در شهر نطنز تعداد ۱۳۵ خانوار در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن در قسمت جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد درخواست ۸۴ خانوار تایید نهایی شد.   

وی افزود: از خانوارهای تایید نهایی شده در شهر نطنز تعداد ۶۶ خانوار فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده‌اند (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) و ۱۸ خانوار دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال هستند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز بیان کرد: در شهر بادرود نیز تعداد ۸۳ نفر در این خصوص اقدام به ثبت نام کردند و پس از بررسی ۶۳ خانوار تایید نهایی شدند که از این تعداد ۴۶ خانوار فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده‌اند و ۱۷ خانوار دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال بوده اند.  

وی در خصوص تامین زمین مورد نیاز برای این متقاضیان افزود: در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن میزان تقریبی ۴ هکتار از اراضی جهاد کشاورزی در شهر بادرود برابر ضوابط تملک و سند مالکیت در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفت که پس از تهیه طرح تفکیکی و تایید کمیته فنی موضوع به کمیسیون ماده پنج ارجاع شد و در حال حاضر در مرحله ابلاغ طرح تفکیکی قرار دارد.   

موحدی ادامه داد: به لطف خدا در روزهای آتی، پلاک‌های مسکونی طی مراسم قرعه کشی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به تمامی متقاضیان واجد شرایط طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهر بادرود تخصیص و نهایتاً واگذار می‌شود.  

وی خاطرنشان کرد: خانوارهای مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir  در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.