شناسهٔ خبر: 168673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در راهداری آذربایجان شرقی

شرقی جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با برپایی مراسمی، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت  که با حضور علیزاده مدیرکل راهداری استان و اعضای انجمن‌های صنفی حوزه‌های مختلف حمل و نقل و رانندگان برگزار شد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ذکر مصیبت پرداخته و از ویژگی‌های بارز شهدای خدمت گفتند. 

۳۰ اردیبهشت امسال هواپیمای حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از محل سد قیز قلعه سی در شهرستان خداآفرین به تبریز، در محدوده روستای اوزی شهرستان ورزقان دچار سانحه شده و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی به همراه چهار نفر از تیم حفاظت و کادر پروازی به درجه رفیع شهادت نایل شدند. 

کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی ضمن حضور پررنگ در عملیات امدادرسانی و حمل پیکرهای شهدا از محل سقوط هواپیما، با برگزاری مراسم مختلف، در سوگ شهیدان راه خدمت عزاداری کردند.