شناسهٔ خبر: 168793 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل براه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

رحلت امام مدیرکل براه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)، متن پیام تسلیت محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی به شرح زیر است:

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند.
 مقام معظم رهبری  (مدظله العالی)


چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد خویش و با سلوک علمـی و عملی خود، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ ایران سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.
یوم الله پانزدهم خرداد نیز نقطه‌ای عطف و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم.
اینجانب رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، هموطنان عزیزم به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، ایثار گران، جانبازان، آزادگان و مردم ولایتمدار استان تسلیت عرض می‌نمایم.
امید که کشورما در سایه پشتکار و خودباوری در لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در حفظ و تداوم میراث ماندگار مقتدای مظلومان و آزادیخواهان و اعتلای ایران بیش از همیشه تلاش نماید و بسترهای رشد و بالندگی کشور را بیش از پیش فراهم آورد.
محمد راستا -مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد