شناسهٔ خبر: 168951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری نهاوند خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ۱۰ پروژه عمرانی راهداری در شهرستان نهاوند

حسین موسوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان نهاوند رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند از فعالیت ۱۰ پروژه عمرانی راهداری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان سید حسین موسوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان نهاوند گفت: راههای روستایی عشوند-برجک و قشلاق- راوند به طول ۵ کیلومتر در حال ساخت است و ۴ دستگاه زیرگذر نیز با پیشرفت فیزیکی میانگین ۹۰ درصدی در حال اتمام و تکمیل است.

موسوی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر شانه سازی و آزادسازی حریم، ۲/۵ کیلومتر نصب نیوجرسی،۳۵ مورد رفع تجاوز به حریم، ۶۷ کیلومتر خط کشی، ۵ مورد ترانشه برداری، ۴ مورد ایمن سازی و اصلاح تقاطع و... در محورهای شهرستان نهاوند انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی تعریض تقاطع در محور فارسبان-شهرک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال تکمیل می باشد و در تلاش هستیم تعریض این تقاطع تا پایان فصل کاری به بهره برداری برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان نهاوند با اشاره به وجود جاذبه های طبیعی گردشگری و آغاز سفرهای تابستانی  در شهرستان نهاوند افزود: از تمامی توان و ظرفیت های راهداری برای ارتقاء ایمنی محورهای اصلی،فرعی و روستایی نهاوند استفاده می شود که در همین راستا ۳۱ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۲۱ دستگاه از ماشین الات مشغول خدمت رسانی به هم استانی ها و هموطنان گرامی هستند.

وی در پایان یادآور شد: در سال گذشته ۳۳۴کیلومتر خط کشی،۳۹ کیلومتر روکش آسفالت، ۲ هزار و ۶۷۲ عدد تابلو و علائم،۱۷۰ شاخه گاردریل،۳ کیلومتر نیوجرسی و ... در طول محورهای اصلی،فرعی و روستایی شهرستان نهاوند اجرا شده است.