شناسهٔ خبر: 16897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تعمیر و تجهیز؛

تونل آزادگان در محور اردبیل - پارس‌آباد واقع در استان اردبیل بسته می‌شود

خلیل محبت خواه مديركل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تونل آزادگان در محور اردبیل ـ پارس‌آباد با هدف تعمیر و تجهیز به مدت دو روز مسدود خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبیل، خليل محبت خواه در بازديد از محورهاي ارتباطي استان ضمن اعلام اين خبر گفت: برای انجام عمليات تعمیر، تجهیز و مناسب‌سازی مسیر و اصلاح و بازسازي چراغ‌های روشنایی و علائم راهنمایی و رانندگی، تونل آزادگان در محور اردبیل – پارس‌آباد طی روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه بسته می‌شود.

وي افزود: بر همین اساس تردد کلیه خودروها اعم از سبک و سنگین در این دو روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع بوده و عبور و مرور از جاده کنار گذر تونل انجام می‌شود.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل از رانندگاني که قصد گذر از این محور را در تاريخ‌هاي ياد شده دارند، خواست علاوه بر در نظر گرفتن احتیاط  و جوانب ایمنی و به توصيه‌هاي راهداران و علائم منصوبه دقت نمايند.

اين تونل در كيلومتر ۱۲۰ محور اردبيل – پارس آباد واقع شده و با توجه به قرارگيري آن در كريدور اصلي شمال استان نقش مهمي را در كاهش زمان سفر بعهده دارد.

نظر شما