شناسهٔ خبر: 168994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رسیدگی به بیش از ۲۶۰ پرونده تخلفات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در دوماهه نخست سال جاری

کمیسیون تخلفات مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از رسیدگی به ۲۶۹ پرونده تخلفات بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان در کمیسیون‌های ماده ۱۲،۱۱ و ۱۴ طی دوماهه نخست سال جاری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت: در دوماهه نخست سال جاری، تعداد ۲۶۹ پرونده تخلفات بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان در کمیسیون‌های ماده ۱۲،۱۱، و ۱۴ مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل جاده‌ای برون‌شهری برگزار می‌شود و بر همین اساس در این مدت به ۴۷ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تعداد پرونده بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ در مجموع ۸۸ پرونده بوده و در این کمیسیون به تخلفات رانندگان، رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کرد افزود: همچنین در دو ماهه نخست امسال،۱۳۴ پرونده در کمیسیون ماده ۱۴ مربوط به تخلفات مالکین ناوگان‌های حمل‌ونقل رسیدگی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان یادآور شد: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، مؤسسات حمل‌ونقل کالا، مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم و کاربران جاده‌ای می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، مطرح تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود.