شناسهٔ خبر: 168996 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان خبر داد؛

پیشرفت ۹۵ درصدی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد

ورزشگاه خرم آبااد مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تمام زیرساخت های ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد تکمیل و با پیشرفت ۹۵ درصدی تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، بهزاد شاکرمی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، این پروژه را محصول دولت سیزدهم معرفی و اظهار کرد: این ورزشگاه در مساحتی حدود ۲۰ هکتار زمین احداث شده است.

وی ادامه داد: این پروژه از سال ۱۳۸۸ شروع و تا سال ۱۴۰۰ به صورت لاک پشتی و با درصد پیشرفت پایین فعالیت داشت.

شاکرمی به برکات و دستاوردهای سفر رئیس جمهور شهید به استان اشاره و تصریح کرد: با روی کارآمدن دولت سیزدهم و سفر رئیس جمهور شهید مقرر شد که این پروژه به عنوان یکی از مصوبات سفر به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: در طول سه سال اخیر۱۳۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص و جذب شده است.

شاکرمی با بیان اینکه که قیمت روز این ورزشگاه ۱۵ هزار میلیارد تومان است، بیان کرد: قرار بود این ورزشگاه توسط رئیس جمهور شهید افتتاح شود که دست تقدیر اجازه نداد.

وی یادآور شد: این ورزشگاه با ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت نشیمن، ۴۸۰۰ متر مربع ساختمان، ۸۳۰ متر ساختمان گیشه بلیت فروشی و داشتن پارکینگ های مجزا برای سواری و اتوبوس، هدیه دولت سیزدهم به تیم فوتبال خیبر است.