شناسهٔ خبر: 169072 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

اجرای ۴۰ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۴۰ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ضمن اشاره به اجرای ۴۰ پروژه بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی در سطح استان گفت: هدف‌گذاری امسال برای عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های ارتباطی همدان ۲۰۰ کیلومتر است که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبارات استانی و ملی بتوانی همچون سال گذشته بیش از تعهد سال در محورهای استان بهسازی و روکش آسفالت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان اجرا شد و این در حالی بود که هدف‌گذاری سال ۱۴۰۲ برای اجرای این عملیات ۲۲۰ کیلومتر بود.

آهکی با اشاره به پیش رو بودن سفرهای تابستانی و ایام اربعین حسینی، گفت: هم اکنون ۵ اکیپ بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های استان فعال هستند و به‌زودی نیز سایر اکیپ ها نیز فعال خواهند شد تا محورهای استان برای سفرهای تابستانی و ایام اربعین حسینی آماده سازی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بیان محدودیت فصل کاری در استان همدان، اظهار کرد: در تلاش هستیم با پیگیری‌های مستمر جهت جذب اعتبارات مورد نیاز در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها، رضایتمندی کاربران جاده‌ای، داشتن جاده‌های ایمن و کاهش حوادث رانندگی که ماهیت اصلی راهداری است امسال نیز همچون سال گذشته سربلند باشیم.