شناسهٔ خبر: 169084 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعیین اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن و نظام نامه انتخابات ابلاغی ۱۴۰۳، اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن، انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در سال جاری برگزار خواهد شد که فرایند آن آغاز شده است.

در این جلسه داعی با بیان اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان به وظیفه رشد و ارتقا جامعه مهندسی استان اشاره و افراد، سلامت انتخابات هم در هیات نظارت و هم در هیات اجرایی در این دوره باید کاملا شفاف و همین شفافیت است که مسارکت بالای اعضا را به همراه خواهد داشت.

وی آگاهی اعضای سازمان از روند برگزاری انتخابات بر اساس موازین قانونی را در جهت ایجاد اطمینان بیشتر و مشارکت گسترده در انتخابات موثر دانست.

داعی تصریح کرد: با اجرای ماده ۶۲ آیین‌نامه، هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان با ترکیب آقایان سعید حسین پور، محمد حسن اکبرزاده ابراهیمی، حسین بهروان فر، علیرضا بیدآبادی، مهدی سالیانی، منصور قلعه نوی و محمدهادی مهدی نیا انتخاب شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه به موجب ماده ۶۲ آیین نامه، «وزارت راه و شهرسازی» دستگاه نظارت است و دستگاه نظارت استان در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شده است گفت: اعضای هیئت نظارت استان با ترکیب آقایان وحید داعی (رئیس)، محمدعلی منصوری، حامد یاربی، احمد باصری ارغندی، و حسنعلی منصوری نسب عضو حقوقدان شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی تعیین شدند.

داعی خاطر نشان کرد: اعلام شرایط عضویت در هیئت مدیره، تعیین مهلت قبول تقاضای نامزدی، تعیین زمان برگزاری انتخابات و سایر مسائل مربوطه، متعاقباً از طریق اطلاعیه‌های هیئت اجرایی انتخابات اعلام خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با شرکت فعال و گسترده و با رعایت کامل اخلاق حرفه‌ای در انتخابات، وظیفه سازمانی و رسالت حرفه‌ای خود را به انجام رسانند.