شناسهٔ خبر: 169159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی افزون بر ۳۸۰ هزار مسافر طی دوماهه نخست سال جاری در سیستان و بلوچستان 

پایانه مسافربری سیستان و بلوچستان معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی تعداد ۳۸۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر در سطح استان طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی تعداد ۳۸۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر در قالب ۴۲ هزار و ۳۳۲ فقره سفر در سطح استان طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد که این میزان حاکی از افزایش ۷ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی اظهار کرد: در دو ماهه سال جاری، تعداد ۳۸۵ هزار و ۴۹ نفر مسافر، طی ۴۲ هزار و ۳۳۲ فقره سفر در سطح استان جابه‌جا شده‌اند که از این تعداد مسافر ۱۸۹ هزار و ۹۶۶ نفر به مقصد درون استانی (۴۹ درصد) و ۱۹۵ هزار و ۸۳ نفر (۵۱ درصد) به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اینک ۶۴ شرکت حمل‌ونقل مسافربری، ۳ پایانه مسافری، بیش از ۲ هزار راننده و بیش از ۹۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

باقری در خاتمه اظهار کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.