شناسهٔ خبر: 16925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد؛

افتتاح ۱۳۲۰ واحدمسکن مهر و بیمارستان خنداب در دهه فجر/ پایان ساخت مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر

مجیدرضا نصرالله نژاد مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی درباره پروژه‌های آماده افتتاح در دهه‌فجر امسال گفت: با افتتاح ۱۳۲۰ واحد مسکن مهر در شهر ساوه پرونده مسکن مهر استان مرکزی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بسته می‌شود.

مجید‌رضا نصرالله‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهم‌ترین پروژه‌ قابل بهره‌برداری استان مرکزی در دهه‌فجر امسال را پروژ‌ه ۱۳۲۰ واحدی مسکن مهر ساوه معرفی کرد و افزود: به این ترتیب تعهد این اداره‌کل در مورد مسکن مهر به انجام می‌رسد و تنها چند واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر باقی می‌ماند که در تعهد بنیاد مسکن استان است و آن هم ان‌شاءالله سال آینده افتتاح خواهد‌شد.

وی در خصوص سایر پروژه‌های حوزه مسکن و ساختمان این اداره کل افزود: ساختمان بیمارستان ۲۴ تختخوابی شهر خنداب ۹۶ درصد پیشرفت دارد و تنها انشعابات آن از قبیل آب و برق مانده است که تلاش می‌کنیم در روزهای مانده به دهه‌فجر کار آن هم به پایان برسد تا بتوانیم از این بیمارستان نیز در دهه فجر رونمایی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در مورد پروژه‌های راهی آماده افتتاح نیز گفت: سیستم روشنایی محور تفرش در محدوده نقره‌کمر به طول ۲۸۰۰ متر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین سیستم روشنایی در محدوده دو راهی شازند به طول ۷ کیلومتر، در محور  اراک - قم به طول ۱۶ کیلومتر و چند نقطه در محور ساوه - تهران به اضافه ۸ کیلومتر نصب نیوجرسی در این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: کار آسفالت ۵ کیلومتر از پروژه ۴ خطه کردن محور خمین - محلات هم باقی‌مانده که در صورت مساعد بودن هوا عملیات آسفالت آن نیز تمام خواهد‌شد و این محور در همین ایام به بهره‌برداری خواهد‌رسید./

نظر شما