شناسهٔ خبر: 16932 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سومین همایش سالانه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری

پوستر سومین همایش سالانه‌ مهندسی ترافیک در ساخت‌‌و‌ساز شهری هفتم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سومین همایش سالانه مهندسی ترافیک در ساخت و ساز شهری هفتم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود. بنابر این گزارش، علاقمندان می‌توانند تا ۳۰ دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اهداف برگزاری این همایش در ۵ بند تشریح شد: هم‌اندیشی مهندسین حمل و نقل و ترافیک در جهت ارتقای نقش مهندسین ترافیک در ساخت وساز شهری، ایجاد یکپارچگی در مهندسین ترافیک جهت اتخاذ سیاست‌های واحد، زمینه‌سازی برای فعال کردن مهندسین ترافیک در طرح‌های شهرسازی و ساخت و ساز شهری، پیگیری مطالبات حرفه‌ای و صنفی مهندسین ترافیک و رفع موانع ساختاری در جهت ارایه‌ خدمات مهندسی و تعامل بین فعالان رشته و سازمان نظام مهندسی استان برخی از اهداف برگزاری این همایش عنوان شده‌اند.

محورهای این همایش نیز شامل ایمنی معابر در حین عملیات اجرایی (شامل مطالعات و طرح‌­های ایمنی در دو بخش حریم راه‌ها و معابر شهری)، اثرات ترافیکی بلندمرتبه‌سازی در کلان شهرها، نقش مهندسین ترافیک در کاهش مصرف انرژی، جایگاه مهندس ترافیک در تغییر کاربری‌ها، تدوین مبحث ترافیک از مقررات ملی ساختمان و  تجربیات موفق استفاده از خدمات مهندسان ترافیک در کشور است.

شایان ذکر است کامران رحیم‌اف(دبیر علمی)، محمود صفارزاده و مهدی روان شادنیا از اعضای کمیته علمی همایش هستند و کامبیز رضوی به عنوان دبیر اجرایی این همایش معرفی شده است. 

علاقمندان جهت ثبت نام و تکمیل فرم برای شرکت در این همایش می‌توانند به آدرس http://www.tceo.ir مراجعه کنند. /

برچسب‌ها:

نظر شما