شناسهٔ خبر: 169345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور؛

اولین رزمایش نوسازی مسکن با همکاری بسیج سازندگی در استان تهران برگزار شد

رزمایش نوسازی مسکن معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز اولین رزمایش نوسازی مسکن با عنوان تبیین حقوق مردم در نوسازی مسکن بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری با همکاری بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ عبدالرضا غفوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با دعوت از یازده شهرداری استان تهران و رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا استان رزمایش نوسازی مردمی مسکن در بافت‌های فرسوده با شعار ((خادم شو)) به عنایت از خادم جمهور شهید با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری‌های یازده شهر استان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در رزمایش نوبت اول جهاد گران با هدایت شهرداری‌های استان به محلات بافت‌های ناکارآمد گسیل می‌شوند تا جهاد تبیین آگاه‌سازی مردم ساکن در بافت‌های فرسوده را نسبت به حقوقشان در نوسازی مسکن آغاز کنند.

غفوری گفت: گروه‌های جهادی با صبر و حوصله به سراغ تک تک مردم ساکن در بافت‌های فرسوده شهرهای استان می‌روند تا مردم را نسبت به حقوقشان آگاه کنند تا شهروندان از مدیران شهری در این خصوص مطالبه‌گری کنند.