شناسهٔ خبر: 169346 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان

راهداری زنجان دومین جلسه شورای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در سال ۱۴۰۳ به ریاست مدیرکل و باحضور معاونین و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، دومین جلسه شورای راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین و رؤسای ستادی و شهرستانی برگزار شد.

اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان در این نشست از تلاش‌های همکاران قدردانی کرد و گفت: ماشین‌آلات راهداری قبل از فرا رسیدن زمستان بازسازی شده همچنین خط کشی محورها، نصب و به‌روزرسانی علائم جاده‌ای در موعد مقرر از مهم‌ترین اولویت‌ها و مأموریت‌های رؤسای شهرستان‌ها باشد.

وی در این نشست همچنین به تعامل بیشتر رؤسای شهرستان‌ها با فرمانداران تاکید کرد و افزود: انتظار داریم رؤسای شهرستان‌ها در تعامل با فرمانداران و مسئولان، زیرساخت‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را در اولویت قرار دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه خطاب به رؤسای ادارات شهرستان‌های تابعه گفت: اعتقاد و باور بنده بر مدیریت مشارکتی است که با هم، با وحدت و دوستی برای انجام مأموریت سازمان و بهبود آن همکاری و سعی و تلاش شود.

گفتنی است در این جلسه رؤسای ادارات شهرستان‌ها در خصوص موضوع راهداری در حوزه‌های استحفاظی خود مباحثی مطرح نمودند.