شناسهٔ خبر: 169366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان

️ ویدئو| حضور مهندس مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان به اتفاق معاونین، رئیس اداره حراست و جمعی از کارکنان اداره کل در نماز عبادی و سیاسی جمعه همدان و تجلیل از خانواده شهید مهدی برچلوئی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان  بابت تلاش و خدمات اعضای شورای اقامه نماز استان درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با ارسال لوح تقدیر از خدمات ارزشمند مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان و اعضای شورای اقامه نماز اداره کل در جهت پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز تقدیر کرد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: نماز زیباترین جلوه بندگی و عبودیت در پیشگاه معبود متعال و بالاترین ذکر الهی و والاترین محمل برای ارتباط با خداوند است. توفیق ترویج و توسعه فرهنگ نماز که بالاترین هدیه الهی به شمار می‌رود و پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می‌کنید، به عنوان بزرگ‌ترین پس‌اندازی است که در سایه نماز نصیب صالحان خدا می‌شود.

به پاس قدردانی از خدمات ارزشمند و تلاش‌های جنابعالی و اعضای محترم شورای اقامه نماز در پشتیبانی از فعالیت‌های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سال ۱۴۰۱ و بهره‌برداری از مجموعه نمازخانه‌های بین راهی با کسب لوح تقدیر ریاست محترم جمهور در سی امین اجلاس سراسری نماز صمیمانه از همت شما در ترویج فرهنگ نماز قدردانی می‌نمایم .

امید است در مسیر تکریم نماز این فریضه الهی و انسان ساز و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اعمال نیک و خالصانه‌تان همانند گوهری نورانی در کارنامه رفیع معنوی تان بدرخشد و نزد خداوند متعال منشا اجر و عطیه الهی باشد.