شناسهٔ خبر: 169560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

توسعه زیرساختی و خدماتی پایانه مرزی تمرچین با اجرای طرح جامع

1f37430c-dc13-4ced-bef7-98bd86f8625c.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی طرح جامع پایانه مرزی تمرچین به ریاست مقام  عالی استان، از توسعه زیرساختی و خدماتی پایانه مرزی تمرچین با اجرای طرح جامع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه بررسی طرح جامع پایانه مرزی تمرچین به ریاست مقام  عالی استان گفت: براساس این طرح،  ایست اجباری پایانه مرزی تمرچین افزایش یافته و باندهای رفت و برگشت مسافرین بصورت مجزا  اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در طرح جامع پایانه مرزی تمرچین برای مسیر تردد ناوگان ترانزیتی ۴ لاین رفت و برگشت درنظر گرفته است و در ورودی و خروجی ناوگان به محوطه گمرک جهت انجام رویه های گمرکی نیز ظرفیت ورود ۱۲ دستگاه همزمان و برای خروج نیز تردد ۱۲ دستگاه به  صورت همزمان تعریف شده است.

این مقام مسئول با قدردانی از مقام عالی آذربایجان غربی در توجه ویژه به توسعه و تسهیل تردد در پایانه های مرزی استان یادآور شد:  با اصلاح موارد مدنظر استاندار محترم طرح ظرف روزهای آتی آماده و پس از بررسی با حضور شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان و بازدید میدانی از پایانه مرزی مذکور، به شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور تقدیم خواهد شد.