شناسهٔ خبر: 169577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی به بیش از ۳۵ هزار درخواست مردمی در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی در دوره سی و سه ماهه دولت سیزدهم از مجموع درخواست ها و تماس ها و دیدار های چهره به چهره از ابتدای دولت به بیش از ۳۵ هزار مورد پاسخ داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طی دور دوم سفر رئیس جمهور شهید و هیئت دولت سیزدهم به گلستان، چهار هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی در حوزه راه و شهرسازی پاسخ داده شد.

وی افزود: همچنین در دولت مردمی سیزدهم به بیش از ۳۵ هزار درخواست مردمی  با موضوعات درخواست مسکن ،زمین،احداث راه ها و اشتغال و شهرسازی پاسخ داده شد که این میزان پاسخ به نسبت دولت قبل افزایش ۹ برابری داشته است.

حسینی ادامه داد: این حجم از پاسخگویی به مطالبات مردمی نشان از مردمی بودن و شنیده شدن صدای مردم وارتباط مستقیم و بی واسطه مردم با خادمان خود در دولت سیزدهم است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: در حال حاضر رسیدگی به درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد و پاسخگویی برخط، ملاقات های چهره به چهره مدیرکل و معاونین با مردم  و برگزاری میز خدمت در جمعه های خدمت صورت می پذیرد.