شناسهٔ خبر: 169583 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

امکان حمل یکسره زائران زنجان تا نجف با اتوبوس فراهم شد

راهداری زنجان مسئول واحد ترانزیت وحمل ونقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از اعزام مستقیم زائران زنجانی به شهر های کربلا و نجف با اتوبوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عباسی، مسئول واحد ترانزیت و حمل‌ونقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اعزام مستقیم زائران زنجانی به شهر های کربلا و نجف با اتوبوس فراهم شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با طرف عراقی برای توسعه حمل و نقل یکسره مسافری از استان زنجان به عتبات عالیات و رفاه زائران امکان اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف آغاز شد.

عباسی با عنوان این مطلب که پیش از این زائران زنجانی با اعزام به مرز مهران و معطلی چند ساعته توسط ناوگان عراقی به کربلا و نجف عزیمت می‌کردند، افزود: اکنون با این اقدام زائران می توانند با اطمینان خاطر از فضای معنوی و پربرکت اعتاب مقدسه بهره‌مند شوند.

مسئول واحد ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت : زائرانی که قصد سفر یکسره از شهر زنجان به نجف اشرف دارند، برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت‌های حمل‌ونقل بین المللی مسافر به سایت‌ payaneh.ir مراجعه و نسبت به رزرو و خرید بلیت اقدام کنند.