شناسهٔ خبر: 169590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط دستگاه قضایی استان؛

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم مورد تقدیر قرار گرفت

خبر سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اهدای لوح سپاس به مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان قم از اقدامات این اداره کل درراستای ارتقا ایمنی و کاهش حوادث جاده ای تقدیر به عمل آورد

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان قم، دستگاه قضایی استان به منظور ارج نهادن به فعالیتهای این اداره کل، با اهدا لوح سپاس از مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم تقدیر کرد.

طی آیینی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم، با اهدا لوح سپاس به مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از خدمات وی و دیگر همکاران این اداره کل در حوزه ارتقا ایمنی راهها و کاهش حوادث جاده ای تقدیر به عمل آورد.
در قسمتی از این لوح آمده است: بدینوسیه از زحمات بی دریغ حضرتعالی در عرصه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در استان قم تشکر و قدر دانی می شود.

شایان توجه است: اجرای طرحهای مستمر جهت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در طول راههای استان، برگزاری دوره های آموزشی ویژه رانندگان پرخطر و کاربران آسیب پذیر( راکبین موتور سیکلت، دانش آموزان حاشیه راهها)و ...ازجمله فعالیتهای این اداره کل درراستای ارتقا ایمنی و کاهش حوادث جاده ای است.

توزیع کلاه ایمنی جهت راکبین موتورسیکلت، تهیه و نصب شبرنگ بر روی وسایل نقلیه( وانت بارها، موتورسیکلت، ادوات کشاورزی)، تهیه و توزیع اقلام آموزشی منقش به المانهای ایمنی شامل دفتر، کیف، جامدادی، کتابچه بازی و ...دربین دانش آموزان حاشیه راه، اجرای خطوط و نقوش آشکار ساز مدارس حاشیه راه، اجرای سرعت کاه، نصب انواع تابلوهای اطلاعاتی- انتظامی در نزدیکی مدارس حاشه راه و...از دیگر فعالیتهای راهداری و حمل ونقل جاده ای جهت ارتقا ایمنی راهها و کاهش حوادث محتمله جاده ای است.

شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای از جمله فعالیت‌هایی است که در اولویت برنامه های سازمان متبوع و بالطبع ادارات کل استانی قرار دارد و با اجرای طرحهایی در قالب پیمانی و امانی نسبت با انجام آنها با جدیت اقدام می شود.