شناسهٔ خبر: 169637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم:

۳ پروژه نهضت ملی مسکن شهرسان سمیرم در مراحل اسکلت و فونداسیون قرار دارد

حسین منصورزاده- سمیرم- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم گفت: پروژه ۸۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر سمیرم در مرحله اتمام اسکلت و پروژه ۲۱۲ واحدی شهر حنا و ۳۳ واحد نیز در شهر کمه در مرحله فونداسیون قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حسین منصورزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم در خصوص وضعیت طرح های حمایتی مسکن در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان سمیرم دارای شش شهر سمیرم، حنا، کمه، ونک، فتح آباد و بیده دارای بیش از ۳۶ هزار جمعیت شهری است.  

وی افزود: در حوزه مسکن این شهرستان تلاش های لازم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تامین مسکن اقشار ویژه بعمل آمده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم ادامه داد: در طرح های حمایتی مسکن این شهرستان (طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت) در مجموع بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر یک هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.  

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای بیش از ۳۲۰ واحد تامین زمین شده است گفت: در راستای تامین زمین مورد نیاز پیگیری های لازم برای الحاق اراضی به محدوده شهری در دست اقدام است. 

منصورزاده در خصوص وضعیت اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان سمیرم اظهار کرد: پروژه ۸۲ واحدی شهر سمیرم در زمینی به مساحت ۲.۴هکتار در حال ساخت است که برای ۵۴ واحد پروانه ساختمانی اخد و در مرحله اتمام اسکلت قرار دارد.  

وی افزود: پروژه ۲۱۲ واحدی شهر حنا در زمینی به مساحت ۲۰.۳ هکتار و ۳۳ واحد نیز در شهر کمه در زمینی به مساحت ۵ هکتار در مرحله فونداسیون قرار دارند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم با اشاره به ثبت نام ۲۰۰ نفر در طرح جوانی جمعیت شهرستان سمیرم عنوان کرد: از این تعداد ۱۸۵ متقاضی تایید نهایی شدند.  

وی خاطرنشان کرد: خانوارها در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.