شناسهٔ خبر: 169640 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل بانک مسکن کشور؛

روند اجرا و وضعیت اعطای تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بررسی شد

حضور مديرعامل بانك مسكن كشور در اصفهان در سفر مدیرعامل بانک مسکن کشور به استان اصفهان ضمن بازدید از روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان، وضعیت اعطای تسهیلات و پرداختی ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن کشور در سفر به استان اصفهان با همراهی علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان بازدید بعمل آورد.  
در ادامه، طی نشستی با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، وضعیت اعتباری، اعطای تسهیلات و پرداخت ها برای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم جهت سرعت بخشی به روند پرداخت ها اتخاذ شد.  
مباحث احصا شده و موضوعات مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای مسکن استان بررسی و با حضور اعضاء، پیرامون آن همفکری شد.  
گفتنی است: در استان اصفهان بیش از ۴۶ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۱۵۹ هزار متقاضی حائز شرایط فعال هستند  همچنین تا کنون برای بالغ بر ۳۸ هزار و ۸۰۰ متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است.