شناسهٔ خبر: 169698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۱۰۰۰ روز خدمت دولت سیزدهم انجام شد؛

حذف ۱۷۴ نقطه پرتصادف در محورهای استان فارس

. سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس از اجرای ۴۲۰۰ کیلومتر اصلاح رویه راه‌ها، اعم از روکش آسفالت، لکه گیری، بهسازی و درزگیری رویه راه‌های شریانی، اصلی و فرعی و حذف ۱۷۴ نقطه پرتصادف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس)، محسن عمادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس ضمن تشریح عملکرد ۱۰۰۰ روزه دولت سیزدهم در حوزه معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص ارتقای ایمنی راه‌ها عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۱۷۴ نقطه پرتصادف در استان اصلاح و یا رفع شده و همچنین ۲۳۵۰۰ کیلومتر از شبکه راه‌ها ایمن‌سازی و ۱۷۶۰۰ کیلومتر خط کشی محورها اجرا شده است.

وی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی متعدد و تردد مستمر و سنگین در بسیاری از محورهای فارس گفت: در طول فعالیت ۱۰۰۰روزه دولت سیزدهم ۶۱۹ دستگاه ابنیه فنی راه‌ها احداث و یا مقاوم‌سازی شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس ضمن تأکید بر تنوع آب و هوایی در استان و عملیات‌های مختلف راهداری در فصول مختلف سال تصریح کرد: ۴۱هزار کیلومتر عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی، نمک‌پاشی و… اجرا و ۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری به ناوگان راهداری استان اضافه شد.