شناسهٔ خبر: 169720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

واگذاری زمین به ۷۵۸ خانوار متقاضی طرح جوانی جمعیت در استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به وزارت راه و شهرسازی، در استان گلستان به ۷۵۸ خانوار زمین رایگان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یعنی پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: همچنین به خانواده‌هایی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند، بر اساس شرایط درج شده در متن قانون یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان واگذار می‌شود.

حسینی ادامه داد: متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: از ابتدای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به وزارت راه و شهرسازی، در استان گلستان به ۷۵۸ خانوار زمین رایگان واگذار شد.

وی افزود: قرارداد این اراضی در قالب مراسم‌هایی به متقاضیان واجد شرایط در شهرهای گرگان، گنبد کاووس، سیمین شهر، نگین شهر، بندر ترکمن، قرق و جلین واگذار شد.