شناسهٔ خبر: 169726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز خبر داد؛

واگذاری زمین رایگان به ۴۶ خانوار حائز شرایط جوانی جمعیت در شهر بادرود

قرعه کشی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز از اهدای زمین رایگان به ۴۶ خانوار حائز شرایط جوانی جمعیت در شهر بادرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهر بادرود با حضور جمعی از مسئولین شهرستان نطنز و متقاضیان واجد شرایط برگزار شد.  

حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در این باره اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌هایی که به عمل آمد زمین برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تامین و در حال حاضر قرعه کشی برای تخصیص زمین بعمل آمد.  

وی با بیان اینکه در این مراسم به تعداد ۴۶ خانوار از متقاضیان فوق در قالب پویش ولایت و امامت زمین رایگان تخصیص یافت، گفت: تامین زمین برای متقاضیان با پیگیری‌هایی که به عمل آمد و در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن انجام شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز بیان کرد: در شهر بادرود تعداد ۸۳ نفر برای جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کردند و پس از بررسی ۶۳ خانوار تایید نهایی شدند که از این تعداد ۴۶ خانوار فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده‌اند و ۱۷ خانوار دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال بوده اند.  

وی خاطرنشان کرد: برابر مصوبه شورای مسکن شهرستان نطنز، برای متقاضیان روستایی در این طرح، زمین در محل روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، تامین و تخصیص می‌شود.