شناسهٔ خبر: 169744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایش عملکرد سه شهرستان خراسان رضوی در اجرای تکالیف قانونی طرح جوانی جمعیت

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلسه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با موضوع بررسی موضوعات جوانی جمعیت و برطرف کردن مشکلات و چالش‌های احتمالی به محوریت سه شهرستان بردسکن، خلیل آباد و کاشمر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، جلسه وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با موضوع بررسی وضعیت اجرای ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برطرف کردن مشکلات و چالش‌های احتمالی با محوریت سه شهرستان بردسکن، خلیل آباد و کاشمر برگزار شد. 

در این جلسه که برخی معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستان‌ها حضور داشتند، انعقاد قراردادها و تسریع در تحویل زمین‌ها به متقاضیان تخصیص یافته بر روی سامانه و برنامه زمانبندی واگذاری زمین‌های جوانی جمعیت به سایر متقاضیان تایید نهایی شده هر سه شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. 

مرضیه مولوی مسئول جوانی جمعیت اداره کل در حاشیه این جلسه گفت: مقرر شد با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان موضوعات تامین کسری زمین و آماده‌سازی سایت‌ها سرعت بیشتری به خود گرفته تا در مدت زمان بسیار کم کلیه متقاضیان مشمول در شهرستان‌های فوق الذکر ساماندهی شوند. 

به گفته مولوی، تا کنون۲۶ قطعه در خلیل آباد، ۸ قطعه در کندر و۵۰ قطعه قطعه در بردسکن و۸۰۱.  قطعه در کاشمر  به متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه tem تخصیص زمین یافته است.