شناسهٔ خبر: 169750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان انجام شد؛

بررسی روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و پروژه‌های راه‌سازی مسجدسلیمان

مسجدسلیمان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به همراه معاونین خود ضمن بازدید از پروژه‌های راه‌سازی و طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر شهرستان مسجدسلیمان در جلسه‌ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های راه و شهرسازی مسجدسلیمان برگزار شد بر سرعت بخشی مطابق با برنامه زمانبندی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان خوزستان؛ مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان به همراه معاونین در سفر به شهرستان مسجدسلیمان در معیت رضا جباری نماینده مردم شریف شهرهای مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد.

در طی این بازدید مسائل و مشکلات اجرایی احصاء و در جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور پیمانکاران و سازنده‌های پروژه‌ها برگزار شد، ضمن بررسی موانع راهکارهای عملی جهت شتاب بخشی به عملیات اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان ارائه شد.

این نشست به منظور رفع موانع اجرایی و با هدف سرعت بخشی به پروژه‌های مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و در طی آن مسائل احتمالی که در مسیر اجرای پروژه پیش می‌آید به‌صورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت اظهار داشت: اجرای این پروژه‌ها می‌بایست با نگاهی ویژه انجام شود لذا برای حل مشکلات ضروری است تا با حضور در محل اجرای پروژه‌ها مسائل و مشکلات با سرعت پیگیری و حل و فصل شود.

وی تکمیل پروژه‌های راه‌سازی شهرستان مسجدسلیمان را از جمله موضوعات دارای اهمیت عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین مسئله برای مسجدسلیمان تکمیل راه‌های ارتباطی است که جاده میان‌بر و کمربندی شهرستان از آن جمله است که باید در اسرع وقت تعیین تکلیف و به مرحله اجرا در بیایند.

بیات منش ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و همکاری نماینده محترم شهرستان به توان بخش عمده‌ای از مطالبات  مردم را در حوزه راه و شهرسازی جامه عمل پوشاند.

در این نشست موضوعات و مباحث پیرامون خدمات شهری، ایمنی در ساختمان، روند اجرای قراردادها و برنامه زمان‌بندی مطرح و جهت رفع مشکلات بررسی و برنامه لازم به عمل آمد.