شناسهٔ خبر: 169752 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی:

جلسات شورای مسکن وزارت راه وشهرسازی منظم تشکیل می‌شود

قربانی پرتره مناسب رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: از زمان حضور مهرداد بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی، جلسات منظم شورای مسکن وزارتخانه، هر شنبه با حضور معاونین و روسای سازمان‌های مرتبط برای بررسی آخرین وضعیت حوزه مسکن تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: از زمان حضور مهرداد بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی، جلسات منظم شورای مسکن وزارتخانه، هر شنبه با حضور معاونین و روسای سازمان‌های مرتبط برای بررسی آخرین وضعیت حوزه مسکن تشکیل می‌شود.

قربانی ادامه داد: در این جلسات مسیر پیشرفت پروژه‌ها در طول هفته، به تفکیک استان‌ها ارزیابی و با هفته ماقبل مقایسه می‌شود و برای رفع موانع و مشکلات، تدابیر لازم در نظر گرفته می‌شود. امروز هم شنبه است و از ساعت ۷ صبح جلسه شورای مسکن تشکیل شده است.

گفتنی است،  تاکنون اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد عبور کرده و بخشی از این واحدها نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شده است. ساخت مسکن روستایی نیز بر اساس آخرین آمار اعلام شده، به ۵۵۱ هزار و ۷۹۸ هزار واحد رسیده است و آخرین آمار، نوسازی بافت فرسوده شهری حکایت از فرایند نوسازی ۲۸۵ هزار و ۵۵۹ واحد است.