شناسهٔ خبر: 169784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان:

شانه سازی و آسفالت باند دوم محور ترانزیت اردستان- بادرود- کاشان در حال اجراست

آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه شانه سازی و آسفالت باند دوم محور ترانزیت اردستان- بادرود- کاشان در حال اجرا است، گفت: احداث باند دوم این محور ترانزیتی با بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار با سرعت خوبی در حال اجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: باند دوم محور ترانزیت اردستان- بادرود- کاشان محور اتصال شهرستان کاشان به استان اصفهان و در مسیر شمال به جنوب واقع شده و به همین علت یکی از مهم‌ترین راه‌های مواصلاتی کشور است.  

وی با بیان اینکه طول این مسیر ۴۵ کیلومتر است، گفت: احداث باند دوم محور ترانزیت اردستان- بادرود- کاشان با بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار با سرعت خوبی در حال اجرا قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان عنوان کرد: محور کاشان- نطنز و کاشان- اردستان یکی از پر حادثه‌ترین محورهای مواصلاتی استان اصفهان بوده که بهسازی و رفع مشکلات جاده‌ای آن برای کاهش حوادث در دستور کار قرار گرفته است.  

وی در خصوص دیگر پروژه‌ها اظهار کرد: پروژه ساخت، تعریض و ایمن‌سازی باند دوم و دهانه دوم پل بزرگ نوش آباد در محور اتصال کاشان- نوش آباد به محور کاشان- سفیدشهر واقع شده است.  

آراسته گفت: این پروژه از محل اعتبار طرح ملی کنارگذر کاشان- آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین- تهران در حال احداث است.