شناسهٔ خبر: 169808 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان ،مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
عید سعید قربان، عید عبودیت و تسلیم در برابر خواست حق تعالی است و مناسک حج تجلی اتحاد، همبستگی و مظهر یکپارچگی و انسجام مسلمانان است؛ روزی عظیم که انسان به اوج تعبد و ایمان رسید و مفهوم اشرف مخلوقات به حقیقت پیوست ، این عید نمادی است از خلوص و ایمان ابراهیم(ع) به ربّ عالمیان و نشانگر آن است که هرکس درمقابل خواسته و هوس های نفسانی خویش، خداوند را یادکند و خود رابرای او خالص گرداند بی شک خلیل اوست.

اینجانب ایام پربرکت ماه ذیحجه الحرام و در آستانه روز عرفه و عید سعید قربان، عید رهیدگی از اسارت نفس ، عید برآمدن انسانی نو از خویشتن ، را بر نائب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، همه مسلمین و مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تبریک وتهنیت عرض نموده و برای امت اسلام روزهایی سرشار از سربلندی و سرافرازی، در سایه وحدت و مودت، آرزومندم.