شناسهٔ خبر: 169817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان

استفاده ۲ پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان و محور بجنورد به سنخواست از ظرفیت ماده ۵۶ در خراسان شمالی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

 عید سعید قربان، عید عبودیت و تسلیم در برابر خواست حق تعالی است و مناسک حج تجلی اتحاد، همبستگی و مظهر یکپارچگی و انسجام مسلمانان است؛ روزی عظیم که انسان به اوج تعبد و ایمان رسید و مفهوم اشرف مخلوقات به حقیقت پیوست.

 روح احکام اسلامی به ما می‌آموزد که یکی از اهداف اصلی و فلسفه حج، ایجاد تفاهم و تحکیم برادری بین مسلمین است که نیاز ضروری امروز امت اسلامی به شمار می‌رود.

 اینجانب آغاز دهه ولایت و امامت و عید سعید قربان، عید بارش شکوفه‌های رحمت الهی را به عموم مسلمانان جهان، مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان شمالی به‌ویژه خانواده معظم شهداء و ایثارگران و خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام روزهایی سرشار از سربلندی و سرافرازی، در سایه وحدت و مودت، آرزومندم.

 امید است حماسه حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری موجبات تحکیم هر چه بیشتر نهال تنومند انقلاب اسلامی گردد.