شناسهٔ خبر: 169845 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مجری شهر جدید گلمان معرفی شد

آذربایجان غربی در مراسمی که با حضور سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، سعید آقایی به عنوان مجری شهر جدید گلمان ارومیه معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  رسول عطائی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه مجری شهر جدید گلمان ارومیه اظهار کرد: شهر جدید گلمان بر مدار توسعه بوده و پیگیری امورات این شهر در راستای رفاه حال ساکنان این منطقه با جدیت دنبال می‌شود. 

عطائی ادامه داد: پیگیری طرح تفصیلی و همچنین حل مسائل تعاونی‌های مسکن شهر جدید گلمان از مهمترین مسائلی بوده که مجری شهر جدید گلمان باید بر این امر اهتمام ویژه داشته باشد. 

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جیدی گلمان باید در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شود و باید پیمانکاران فعال و با سابقه را برای اجرای طرح‌های مسکن انتخاب کرد. 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیگیری تمام مسائل مرتبط با شهر جدید گلمان در اولویت ماست و با تمام توان در رفع مسائل و مشکلات پای کار هستیم. 

در ادامه این مراسم از زحمات محمد علی‌پور علی مجری قبلی شهر جدید گلمان تقدیر و سعید آقایی به عنوان مجری جدید شرکت عمران شهر جدید گلمان ارومیه معرفی شد.