شناسهٔ خبر: 169905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۹ طرح اشتغال‌زا در کارگروه زیربنایی آذربایجان‌غربی به تصویب رسید

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰ طرح اشتغال‌زا در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی شد و ۹ طرح با نظر اعضا به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طرح پرواربندی گوساله، پرورش مرغ گوشتی، پرواربندی بره و توسعه مرغ مادر گوشتی از جمله طرح‌های مصوب در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی است.

وی ادامه داد: طرح‌های مجتمع خدمات رفاهی و ذخیره‌سازی مواد غذایی در سردخانه از دیگر طرح‌های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح‌های مطرح شده مربوط به شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، بوکان، مهاباد و خوی بوده است.

عطائی افزود: معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، امور اراضی استان، فرمانداری شهرستان‌های ارومیه، مهاباد و خوی و شهرداری میاندوآب مرجع درخواست کننده طرح‌های بررسی شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی بودند.

وی تاکید کرد: با راه‌اندازی و توسعه طرح‌های مطرح شده زمینه اشتغال و توسعه بسیاری از جوانان منطقه فراهم می‌شود و این مساله خود عاملی برای توسعه اشتغال است.

وی اضافه کرد: یک طرح مطرح شده نیز با نظر اعضا به بررسی مجدد ارجاع داده شد.