به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر با مردم و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات، با حضور در محل مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) استانداری، از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات مردمی بهصورت برخط و مستقیم پاسخ داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی به همراه جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط این اداره کل در محل مرکز سامانه سامد ضمن پاسخگویی به ۱۰ها تماس تلفنی مردم عزیز استان خراسان رضوی را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.
گفتنی است این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود.