شناسهٔ خبر: 170052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تسهیل در تردد و حذف نقطه حادثه خیز؛

تقاطع غیرهمسطح مجتمع شهید احمدی روشن اصفهان افتتاح شد

افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت با هدف تسهیل در تردد و حذف نقطه حادثه خیز مجموعه با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح سایت هسته ای مجتمع شهید احمدی روشن در کاشان با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد.  

در این مراسم که سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند تقاطع غیرهمسطح مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت با هدف تسهیل در تردد و حذف نقطه حادثه خیز مجموعه به بهره برداری رسید.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این مراسم در خصوص این پروژه اظهار کرد: مشخصات فنی پروژه تقاطع غیرهمسطح مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت شامل احداث ۲ دستگاه لوپ (۱ هزار و ۶۸۷ متر)، ۲ دستگاه رمپ (۲ هزار و ۲۹۵ متر)، اجرای آسفالت (۱۰.۸۹ کیلومتر)، احداث پنج دستگاه پل بزرگ و تعریض ۲ دستگاه پل بوده است.  

وی افزود: ۹.۲ کیلومتر روشنایی اجرا شده همچنین ۳۵۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی، ۴۳ هزار مترمکعب زیراساس و اساس، ۱۰.۸۹ کیلومتر علائم ایمنی و ۴.۷۵ کیلومتر نیوجرسی اجرا شده است.  

شاهسوندی با اشاره به اینکه ارزش این پروژه ۳ هزار میلیارد ریال است، گفت: از مزایای پروژه تقاطع غیرهمسطح مجتمع شهید احمدی روشن و جاده اختصاصی دسترسی به این سایت، می توان به کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، تسهیل در حرکت گردشی و دسترسی ایمن به مجتمع شهید احمدی روشن، آزاد راه اصفهان – کاشان و مسیر کاشان – نطنز، ارتقای ایمنی ترافیک و افزایش سرعت تردد اشاره کرد.